Najlepša pasta

Nekada vam se jede nešto ukusno, slasno i kalorično. A nikako vam se ne provodi puno vremena u kuhinji. Nekoliko puta sam jela takvo jelo i samo dobijala površne informacije o načinu njegovog spremanja. Rekli bi mi ma to je skroz lako, Samo se promuva kroz pavlaku za kuvanje i nikakva dodatna informacija. Onda sam odlučila da okušam sreću i napravim to kako mislim da treba. Osim što je jelo bilo totalni uspeh i jedva sam odolela da ne napravim još jednu porciju, odlučila sam da od sada bešamel koristim samo za moje lazanje, a sve ostalo pravim sa pavlakom za kuvanje!

Sastojci:

(za jednu osobu)

  • 100gr testenine
  • 50-70gr suhomesnatog (ili bilo kog mesa) – ja sam koristila budmisku
  • začini(ja sam koristila samo origano)
  • 50ml pavlake za kuvanje

Postupak:

Skuvati testeninu(makarone, taljatele, špagete ili šta već od testenine kuvate), isprerite ih hladnom vodom i procedite. Zatim u dubljem tiganju stavite iseckano suhomesnato da se proprži na sopstvenoj masnoći, dodajte pola kašićice origana, 50ml pavlake za kuvanje, i nakon minut dva kada je pavlaka počela da se ukuvava, dodajte testeninu. Mešajte još minut dva, kako bi pavlaka bila ujednačena svuda po testenini i uživajte u preukusnom obroku.

1379933526384_resized

Saveti i napomene:

  1. Uz kečap je još ukusnije
  2. Savetujem da pripremate svaku porciju posebno.

Постави коментар