Moja piletina

Svako ima nekoliko jela na meniju po kojima je poznat u društvu. Tako ih i ja imam nekoliko, a jednom od tih jela posvećujem ovaj post.

Ne sećam se tačno kada ni kako sam počela da pripremam ovo jelo. Mislim da me je mrzelo da sečem luk i šargarepu za osnovu pa sam samo ubacila piletinu u tiganj i onda prvo što mi se našlo pod rukom(kečap i sok od paradajza) i kao po običaju dodala gomilu začina. Napravila sam ga jednom, a onda još bezbroj puta u proteklih 5-6 godina. Toliko je ukusno!!!

Sastojci:

(za tri jako gladne osobe)

  • 600gr pilećeg belog mesa
  • 1.5 dl belog vina
  • 50gr kečapa
  • 200ml soka od paradajza
  • maslinovo ulje
  • začini(so, biber, vegeta, beli luk u prahu, origano, bosiljak)

Postupak:

U šerpu ili veći tiganj stavite 2-3 kašičice maslinovog ulja i kada se zagreje ubacite piletinu koja je očišćena i isečena na komade od dva do tri centimetara. Kada piletina počne da rumeni, sipajte belo vino i ostavite da se dinsta na tihoj vatri dok vino ne ispari. Kada vino ispari, dodajte kečap i sok od paradajza, kao i začine po ukusu. Ostaviti da se kuva dok ne ispari voda iz soka od paradajza i ne dobijete gustinu koju ste zamislili.

Kolko ćete staviti kečapa i soka od paradajza zavisi od toga koliku gustinu sosa želite. Što više kečapa, sos će biti gušći i imaće jači ukus nego kada biste stavili samo sok od paradajza. Ovaj put sam imala malo kečapa, pa je sos bio malo ređi. Preukusan, bez obzira!

Koliko ćete začiniti ovo jelo je takođe od velikog uticaja na krajnji ukus. Ja uvek stavim bar jednu kafenu kafičicu origana a ostale začine u zavisnosti od raspoloženja.

Preporučujem vam da služite ovo jelo uz pire krompir ili makarone.

20130905_182613_resized

Saveti i napomene:

  1. U toku kuvanja, piletina će se malo raspasti. Kada pojedete veće, ti manji komadi će biti odlični za onih poslednjih dva, tri najslađa zalogaja.

One thought on “Moja piletina

Оставите одговор

