Lisnati pužići sa fetom

U životu se ne može sve isplanirati, koliko god mi to želeli. Kako sam ja control freak, i volim da imam plan iako nešto ne ide po planu, ovakav recept nije veliko iznenađenje.

Mene je mama naučila da svaki put kada ti dođu gosti u kuću moraš ih nečim poslužiti. Uglavnom nešto spremim kako bih ispoštovala to „pravilo“, međutim, dešava se da ponekada dođu neplanirani gosti i onda je potrebno brzinski nešto smisliti kako biste ih poslužili a ne ide vam se u podavnicu. Ovaj recept je idealan za takve situacije jer je lagan, brz i može se „sklepati“ sa bilo čime što pronađete u frižideru.

Ova varijanta je sa fetom, međutim ostaviću vam isprobane uspešne varijante koje predlažem da probate.

Sastojci:

  • ~250 grama lisnatog testa (pola kupovnog pakovanja ili jedan paketić domaćeg)
  • 3 kašike maslinovog ulja
  • 1 kašičica origana
  • ~100gr feta sira

Postupak:

Napomenula bih da sam ja iskoristila paketić domaćeg lisnatog testa koji mi je ostao u zamrzivaču. Recept je lagan i brz i predlažem da ga pogledate na Zokijevom blogu. Ukoliko vam nije do pravljenja domaćeg lisnatog testa, uvek možete uzeti kupovno.

Testo odledite i razvucite u pravougaonik debljine 2mm(ili najtanje što možete). Premažite sa 3 kašike maslonovog ulja, pospite origano i preko izmrvite feta sir. Uvijte u rolat. Secite pužiće debljine 1cm i ređajte na pleh preko pek papira.

20151230_104758

Pecite na 200°C 15 minuta ili dok ne porumene. Služite tople/mlake. Brzo će nestati. 🙂

20151230_111937

Preporuka nadeva:

  1. Pizza: kečap(ili paradajz), origano, šunka i kačkavalj
  2. Posni nadev: tunjevina i maslinovo ulje
  3. Bakina tajna: džem od šljiva i mleveni orasi
  4. Nutela: nutela i plazma
  5. Ili šta god imate u frižideru…

 

 

Оставите одговор

