Pirotska proja – Patin petnaesti!

Patin petnaesti je igrica food blogera gde se isprobavaju recepti iz  „Velikog narodnog kuvara“ autorke Spasenije Pate Marković. Za recept ovog meseca je izglasana Pirotska proja.

pirotska-proja

U originalnom receptu se koristi mast, ja sam koristila maslinovo ulje, jer ne znam gde bih kupila domaću mast u mom kraju. Osim toga, smanjila sam meru na 750ml vode, 750 grama brašna i 3 jaja. Greškom sam dobila dva pleha proje i naglasila bih da koristite jedan veliki pleh ili spremite dva manja. Ja sam videla da je prvi koji sam pripremila mali tek kada sam ga već napunila na dubinu jednog prsta. 🙂

Sve u svemu, sve preporuke za ovu proju jer je jako ukusna i jednostavna za pripremu.

20151013_104733

Sastojci:

  • 750ml hladne vode
  • 3 jaja
  • 1 1/2 kašičica soli
  • 750gr kukuruznog brašna
  • 6 kašika maslinovog ulja

Postupak:

Podmazati pleh u kome ćete peći proju sa dve kašike maslinovog ulja. U posudu za mešenje sipati vodu, so i jaja. Izmešati dok se jaja ne razmute. U vodu sa jajima polako dodavati kukuruzno brašno dok se ne potroši sve brašno i mešati dok se ne dobije homogena smesa. Nakon toga smesu usuti u podmazani pleh do debljine jednog prsta ili 1cm. Ugrejati 4 kašike maslinovog ulja do ključanja i preliti preko proje.

Proju peći na 220°C 15 minuta nakon čega na kratko izvaditi i izbosti viljuškom. Vratiti u rernu i peći još 30 minuta ili dok lepo ne porumeni.

20151013_104854

20151013_101350

Оставите одговор

