Pasta quattro formaggi – Testenina sa četiri vrste sira

Spremanje paste je brzo i lako. A ako volite pastu i sir ova kombinacije će vas oduševiti! Inspiracije ide od njoki sa četiri vrste sira koje sam jela kada sam bila na kratkom putu u Italiji početkom ovog meseca. Kući sam donela gomilu sireva i sada pronalazim načine da ih potrošim. I dok se još uvek ne usuđujem da njoke pokušam sama da spremim, rado trošim testeninu koju sam donela.

Po želji možete koristiti bilo koju kombinaciju sireva prema Vašem ukusu. Ja sam ove imala na raspolaganju kada sam pravila jelo. Preporučujem da uvek koristite neku vrstu sira sa plesnima i neku vrstu parmezana a da ostale sireve menjate prema raspoloživosti.

Za jednu dobru porciju ja se vodim računicom: 100gr paste, 100gr sira i 100ml pavlake za kuvanje. I to je i više nego dovoljno. Mada bih napomenula da ukoliko mi ostane par zalogaja koje ne mogu da pojedem, muž nikada ne pravi problem da ih on pojede, pa nama hrane nikada ne ostaje 🙂

20151011_104658

Sastojci:(za 2 osobe)

  • 200gr testenine po izboru
  • 200ml pavlake za kuvanje
  • 60 gr gaude
  • 60 gr trapista
  • 40gr parmezana
  • 40gr gorgo
    nozole
  • 1/2 kašičice origana
  • 1/2 kašičice bosiljka

Postupak:

Skuvati testeninu prema uputstvu sa pakovanja, procediti. Dok se cedi, u šerpi gde su se kuvale makarone staviti  da se kuva pavlaka za kuvanje. Čim poče da vri ubaciti sve rendane sireve i začine. Mešati dok se sirevi ne otope zatim dodati testeninu u pavlaku sa sirevima i dobro promešati. Poslužiti toplo.

20151011_104644

Оставите одговор

