Slane galetice

Svako voli da gricka. Uz TV, dok ćaska sa društvom, iz dosade, da utoli glad i kada gricka svako uglavnom poseže za kupovnim grickalicama, punim masnoća i aditiva koje čine grozne stvari našem telu. Pošto je grickanje grozna navika ja se trudim da ga izbegavam, ali to nažalost nije tako lako. 🙂  Zato sam ja  osmislila svoj malo drugačiji i zdraviji recept za grickalice.

Kao inspiracija su mi poslužili ovi divni recepti: recept 1, recept 2

Sastojci:

  • 200gr pšeničnog brašna
  • 200gr ovsenog brašna
  • 200gr ražanog brašna
  • 1 prašak za pecivo
  • 30-40 gr susama
  • 20 gr oljuštenog suncokreta
  • 20gr golice
  • 70gr rendanog kačkavalja
  • 2 jaja
  • 100ml maslinovog ulja
  • 100gr margarina/putera
  • 50ml vode
  • ½ čaše piva
  • začini po ukusu( ja sam stavila samo so)

Postupak:

Prosejte brašno u veću posudu, stavite sve ostale sastojke. Viljuškom izmešajte kako biste usitnili  margarin. Kada testo postane kompaktnije, rukom mesite dok se svi sastojci ne spoje u homogenu smesu kao na fotografiji. Valjajte kuglice prečnika 2-3 cm i pecite u aparatu za galete ili tople sendviče 6-7 minuta (u zavisnosti od jačine).

Collage 2013-08-11 15_52_42_wm_resized

Saveti i napomene:

  1. Vodite računa da se galetice ne prepeku, jer će biti jako suve.
  2. Odlične su uz sos čiji recept možete pronaći ovde.
  3. Testo nije previše čvrsto i lako se oblikuje u kuglice.
One thought on “Slane galetice

  1. Повратни пинг: Pikantni sos | The joy of cooking...

Оставите одговор

